Friday, April 13, 2007

Mer New York,sånn på slutten av skoleåret

Ja,det nærmer seg slutten av semesteret nå,selv om jeg ikke kan si med stormskritt. Det er litt synd å si det kjenner jeg,men jeg skulle ønske tiden gikk litt fortere,for jeg gleder meg til å komme meg til mamman og pappan min,søstern,og Alexander:) Jeg vil bare legge ut noen flere bilder fra New York jeg,for de er ganske så fine.
Her er favorittgutta mine;)
Alexander fikk hilse på Rupert på Hello Deli,selv var det tredje gangen jeg var innom,så jeg turte ikke å spørre om bildet.Ikke at jeg trodde han kjente meg igjen,men likevel,he he.
Ja,jeg har jo leita etter Josh Harnett i Minneapolis i noen måneder nå,men han gjemmer seg godt. I New York fant jeg hvertfall Hugh Grant da,han var veldig blid og hyggelig:)
Ja,det var litt mer fra spring break. Om tre uker ska jeg tilbake til New York sammen med pappa. Det blir stas! Jeg gleder meg masse til å se mer av den byen,tror jeg aldri kommer til å gå lei. Det er nå 19 dager til pappa kommer på besøk,i løpet av den tiden skal jeg ha levert 3 oppgaver,ha en framføring,jobbe 3 dager i praksis,ha to eksamner,og helst være litt sosial. Alt går!

3 comments:

Silje C said...

Hallais! Action i Usa for tiden eller? Fy søren asså! syke tilstander! er jo helt vilt hva noen mennesker klarer å gjøre! han må seriously ha planlagt å drepe mer enn en person når han hadde med seg to pikstoler og så mye å¨skyte med!!
jaja.. tilbake til deg og meg. 24 dager?? det er jo bare cirka 3 uker pluss 3 dager! hallo! er jo ingenting! Har du funnet en kul skole-genser eller -bukse som jeg kan kjøpe??
Hør på dette: dette er sykt. Jeg har jo aldri ca, i hele mitt liv vunnet noenting som helst. igår sendte jeg en melding til the voice med navn alder og bosted, og en time etter ahadde jeg vunnet 2 VIP-billetter til Beyonce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Utrolig gøyt!!! Jeg sku jo uansett på konserten, men nå kan jeg selge den og nyte konserten GRATIS!!! i love it!
Ha det fint jenta mi! Og jeg gleder meg masse til du kommer hjem og vi skal feire bursdag til din kjære, feire vår, sommer, fri, og alt mulig!!!! Stooor klemm fra silje som har det nydelig i vårværet!!

Tine Merethe Hoffsbakken said...

halla! Ja,det er helt forferdelig at noe sånt kan skje. Og at de ikke stengte skolen etter den første skyteepisoden er jo helt uforstålig. vi har fått mange mailer fra norske organisasjoner i usa angående sikkerhet og sånne ting,og fra skolen her. Det er bra de ikke overser det,men jeg blir litt fortvila over at de er så redde her hele tiden. Jeg er ikke redd for å ferdes rundt her, det er heller hele systemet som ikke klarer å fange opp de som trenger hjelp jeg er litt skeptisk til.Men nok om det! Ja,du kan bare sette over penger så kan jeg kjøpe en genser til deg,buksene her er er merkelige,så jg vet ik om du ska satse på det. Vil du ha Augsburg genser eller?:) Hvilken størrelse vil du ha?De er ganske vanlige i str,s,m,l er liksom samme som hjemme,faktisk. De koster rundt 250-300 kroner. skolefargene våre er hvit og burgunder,men det finnes gensere i brunt og grått og svart og:)klemmmma!!

Silje C said...

Halla! syke mennesker fins det over alt! Vi to får gå inn i psykiartien og fikse opp saker og ting;)
Jeg vil ha augsburg ja:) hettegenser. hvit og burgunder høres nydelig ut:) hvis du sender kontonr og sånn er det topp:) tror jeg satser på medium jeg.. hvis ikke de er veldig store. har jo lyst å gå med den også..;)
igår spilte vi fotball inne på diakonhjemmet. sykt gøyt!! og nå er jo det også deili vr så vi skla begynne å spille ute fra neste gang. det blir digg!!
Håper det går bra med deg og eksamener og oppgaveskriving! jeg har funnet ut at vi må satse litt på skole neste år og lage sånn kollokviegruppe og sånn...:)hihi.
Nå er det ikke lenge igjen til du kommer!!! klemmmmmm