Sunday, April 22, 2007

Sommerferie?!what??

Ja,om 1 uke har jeg altså sommerferie jeg! Sykt! Men jeg skal så absolut ikke klage:) Nå er det siste innspurt denne uken her.MYE som skal gjøres i løpet av denne uka. Først har jeg en oppgave som skal inn i dag(altså mandag),og en oppgave skal inn på tirsdag. På onsdag har jeg siste dag i praksis,og da må siste journaler og alt annet som ikke har blitt avslutta enda inn. På torsdag skal to tilbakemeldinger til medelever inn. Det var siste uka med undervisning. Neste uke begynner eksamen. Heldigvis har jeg bare 2 stykker,og ingen av de er så store at det kreves mye lesing til de. Noe som i grunn er greit når jeg har eksamen mandag,siste oppgave skal inn tirsdag,og pappa kommer på onsdag:) Her går det kast i kast! Skal ikke stå på fritidsproblemene den siste tida hvertfall.

Helga som har gått har vært veldig fin her i Minneapolis. Med over 20 grader på fredag,og over 25 på lørdagen har vi hatt et par deilige sommerdager her. Det passet jo utmerket når vi har hatt Spring Affair Dance på fredag,og lørdagen bydde på Spring Jam i Murphy Park. Masse mennesker og god musikk slår sjeldent feil. Lørdag var det også tid for å feire bursdagen til Liv Heidi. Det ble mye fest og moro på 1307,før vi dro ut og gjorde Minneapolis enda mer utrygg,he he.

Siden fredag og lørdag var relativt fartsfylt har søndagen vært ganske det motsatte:)Ikke nok med at jeg var litt sliten etter byturen kvelden før,men så har det regna og vært lummert. Sånt blir man ekstra daff av. Men det har vært avslappende hvertfall:) Nå skal jeg planlegge litt til besøket kommer. Det gleder jeg meg til. Prøve å se litt av Minneapolis før jeg reiser. Det hadde vært gøy å sett litt nytt,men samtidig er det begrensa hvor mye man får tid til på 2 dager. Men litt må det vel bli.Forhåpentligvis får vi fint vær både her og i New York.

10 comments:

Silje C said...

hei og hopp. jobb er kult. spes når du forsover deg og kommer kl halv elleve i stedet for mellom 8 og 9.. hihi. steike så jeg forsover meg for tiden. er egentlig litt sykt for jeg har aldri forsovet meg til noen annen jobb. det må være fordi jeg ikke tjener en dritt på dette her. jaja. hvordan er livet? Nice? tenkte meg det ja. jeg har det hvertfall fint. igår var jeg hos micke, og så chelsea-liverpool, semi i champions league, han har fått seg verdens søteste hund!! d va skikkeli kos. derfor ble jeg litt sen, og våknet nøyaktig to timer etter vekkerklokken ringte.. jeei! Ha en strålende dag honey! har fortsatt ikke skjønt den derre tidsforskjell greia, så godmorgen eller god kveld til deg:):) love!

Tine Merethe Hoffsbakken said...

he he,greia med tidsforskjellen er at når kl er 19 hos deg er den 12 på dagen her hos meg,vi er 7 timer etter dere i norge da:)Jeg har kjøpt genser til deg nå!den kosta bare 200,så da er spørsmålet,vil du ha tilbake 150kr,eller vil du at jeg skal shoppe no gøyt fra New York til deg?:)

Silje C said...

aha.. kanskje jeg skjønner.. du sover nå med andre ord nå da.. siden klokken er kvart på ti her.. da er du våken fra ca 1300...? eller er du ikke så morgenfuglete lenger? love

Silje C said...

hei igjen. Alex: bare later du som om du har blogg for å få kommentere her?? eg sier no bare, enten er du me eller så er du ute..:) snakkes!

Alex said...

Silje: Om jeg gjør! Vil bare være en del av det gode selskap på bloggen her. Har vurdert å begynne å blogge, men ikke fått meg til å gjøre det enda. Kanskje jeg får noe viktig å si som jeg må blogge om;)

Silje C said...

Alex: DU er viktig! det holder:) Forresten er det litt skuff at ikke jeg får noen kommentarer heller.. det glemte jeg å klage på isted.. hmm.. det er jo ikke noe stress..! så kan du blogge når ikke klientene dine dukker opp.. eller jeg mener.. HVIS de mot all formodning ikke dukker opp..:);)

Silje C said...

haha. klokken er nesten elleve og føles som 4...

Alex said...

Hehe!
Godt poeng. Har ikke vært inne på bloggen din enda jeg, men nå skal det bli nye tider. Får se om jeg kommer i gang med litt blogging da. Hadde jo ikke vært dumt når klientene ikke kommer...for det hender jeg;)

Alex said...

Hei! Jeg synes det er på tide med et lite avsluttende blogginnlegg når du nå er ferdig med skolen. Kos deg med besøk! Peace & understanding

Silje C said...

jeg også. feks av fasilitetene du har bodd i. og ikke minst nye venner du har anskaffet deg på den relativt korte, men akk så sykt lange tiden du har vært borte fra dine kjære! vi var i frognerparken i 6-7 timer igår. jeg fikk tilå me forskjell som pappa ville ha segt:) hørte dere der borte i vest også hadde begynt å få sol og sommer. er det ikke digg???
alex: understanding var ny.. den må jeg ta med meg i bakhodet:)

hade på bade din gamle sjokolade:)
fred, solbading og harmoni. ut.

PS: hvorfor er det bare andre bloggere som får kommentere her...?