Thursday, March 15, 2007

En god latter forlenger livet, og så litt om været


Som nevnt tidligere er ikke Minneapolis like spennende som det en gang var. Det har heller blitt til en hvilken som helst annet litt mellomstor by hvor det ikke er stort mer igjen å utforske. Da må man finne noe annet å sysselsette seg med. Yotube for eksempel,noe jeg regner med de fleste er mer eller mindre kjent med. Jeg har tenkt litt på hvordan jeg skal legge fram det her uten at det skal høres litt sånn småstusselig ut,men det kan hende det vil høres sånn ut uansett,for det jeg skal skrive om nå er nemlig et TV-program.Altså,det går på ABC Family,men som alle andre amerikanske humorprogrammer ligge mange av de usensurerte klippene ute på Youtube. Det er ikke så veldig mye mer å si enn at dere burde gå på youtube.com,søke på "whose line is it anyway",så er det bare å forberede seg på en god latter! Jeg skal ikke garantere noe,men hvis du ikke ler av noe av det er du skikkelig kjip, eller eventuelt bare dum..Uten å dømme noen..

Nok om det! Nå har det begynt å snø her igjen..Jeg skjønner ingenting av klimaendringene på denne jord. Først ser det ut til at det ikke skal bli noen vinter i det hele tatt. Mange av de som hevder de har peiling på sånne ting har til og med sagt at det ikke kommer til å være snø hvor det er vanlig i dag om 20 år..Men min mening er nå heller at det kommer til å bli snø på tider vi ikke er vant til å ha snø.Grønn jul blir vanlig,og det er først rundt påsketider snøen kommer for fult. Kanskje vil vi få "nye" årstider? For hva er vel vår hvis den ikke er i mars og april? Vinter forbinnes med snø,så kanskje vintern vil vare fra februar til juni,våren går ut til august,først da kommer sommeren for fult og vil vare til ut i november,rundt advent har vi litt ruskevær og regn(noe som jo kanskje har vært vanlig lenge), som vil fortsette til vi er tilbake i februar og herr vinter igjen kommer på besøk..Hvem vet?Hva er normalt når det gjelder været egentlig...Nå skal jeg ikke begi meg ut på den tankerekken,for jeg kjenner på meg at jeg kan holde på en stund da. Nå er det ferie! Hadde siste eksamen i dag!wooopiwoo!Og når vi snakker om snø så kom jeg på at det var det jeg skulle si egentlig,at det er spådd snø i new york i morgen,og der skal Alexander mellomlandet! Kjipt om han blir forsinka,spesielt fordi vi skal ta tog så innmari tidlig på lørdag. Men vi satser på at han kommer seg hit i tide:)

Mens jeg er i gang med å skrive kan jeg jo nevne i forbifarten at jeg har fått meg sted å bo i oslo som står og venter på meg når jeg kommer hjem!wohoo!!Løvenskioldsgate blir mitt nye tilholdssted,så de som har lyst er velkommen på besøk i løpet av sommern=D

4 comments:

Silje C said...

hei honey!
Her er det ikke snø:P jeg går tilåme me joggesko idag for det er så tørt og fint på bakken:):) løvenskioldsgate er jo langt borti gokk(les:frogner..)!! hvilket nr er det? Jeg kan forresten bare ta 21bussen bort til deg.. så da går d vel greit:) gleder meg til du kommer!! kos deg helt sykt masse m loverboyen din! og hils han også! love u! stor klem

Tine Merethe Hoffsbakken said...

hei!Nå sitter jeg her og ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.Flyet til alexander ble kanselert fra new york,så nå er han så nærme men akk så fjærn! Vet ikke hva som skjer,vi har et tog å rekke i morgen tidlig,så det er litt kjipt det her kan du si..
Det er ikke langt borti gæliheta da,det er jo rett bak slottet=D Jeg tror det skal gå fint å komme på besøk til meg. Det er nummer 23:) Skal hilse Alexander når jeg endelig får se han,det føles lenge nå kjenner jeg.Love u too babe!klemmer

Silje C said...

håper virkelig han er kommet nå... hehe.. sykt kjipt når været lager problemer. hat!! Håper hvertfalld dere får det fint sammen! Hils masse! kjempegla i dere begge to:)

Tine Merethe Hoffsbakken said...

det tok sin tid,vi møttes ikke før sent søndag kveld,2 dager etter at han egentlig skulle ha satt sine bein her i minneapolis!Og det endte med at jeg måtte komme til new york,for han kom seg ingen vei!skulle hilse masse tilbake da:)