Monday, March 12, 2007

etterlengtet..?


Etter ønske om nye innlegg kommer det her et tappert forsøk på å skrive noen velvalgte ord om den siste uken. Det har seg bare sånn at det har ikke skjedd det helt store. Bortsett fra at Sherah hadde bursdag på torsdag da,det var ganske innholdsrikt faktisk. Det er nesten som når vi feirer 18 årsdag eller 20. For min kjære bestevenninne hjemme i norge kan det nok relateres en del til hennes 20årsdag,dog hun var allerede ganske på druen i 22tida,og for å gjøre en lang historie kort ble hun aldri med ut på byen grunnet en noe uggen form sånn i 23tiden(nå har jeg forresten spist alt for mye m&ms med mørk sjokolade,så formen er litt uggen her og for øyeblikket). Du vet hvem du er gullgjeita mi,he he.
Okay,så på torsdag var det da ut på byen med Sherah,som faktisk aldri hadde vært på et utested før hun fylte 21år!!Hallo!?Altså,jeg kan ikke skryte av at jeg aldri var på en pub eller noe i den gata før jeg var 18..Prøvde vel å komme inn fra jeg var sånn ca 16 kanskje(sånn i tilfelle mamma leser det her så sier vi 16..=P ). Men snille og flinke sherah fikk da sin første tur ut på torsdag. Fremmed for alkohol var ikke jenta da,men det skulle vise seg at hun var fremmed for gratis alkohol. Gratis alkohol var ikke bare for henne.Her i usa er det veldig vanlig å ha happy hour som varer mer enn 1 time,og som regel er alkohol gratis for jenter! Fint for meg tenker du kanskje,og ja,det er billig for meg å gå ut på byen når det er sånn,og fint er det for meg at jeg kan begrense meg,men det er det ikke alle som klarer. for eksempel bursdagsbarnet! For å gjøre denne historien litt kortere og så endte det som det ofte gjør(jeg vet du ikke var i form på avskjedsfesten min Alexander,men uansett så var det kun du som ble dårlig på festen..),Sherah ble dårlig. Men jeg tror hun hadde det ganske så morsomt helt fram til det punktet!
Det var i grunn det som har skjedd siden sist. Jeg teller fortsatt ned til ferie,bare 4 dager igjen nå faktisk!! Tida går overranskende fort,selv om jeg ikke gjør noen ting føles det ut som.Hvertfall sammenlignet med forrige semester da jeg var mer på biblioteket enn noe annet sted. Skal ikke klage av å ha tid til å gjøre litt andre ting:)

4 comments:

Alex said...

Thihi!
Jeg var ikke helt i form den kvelden fra før av...synes du skal gi meg litt slack;)

Tine Merethe Hoffsbakken said...

whaT ever!det er en dårlig unnskyldning..hihi;)

Sanka said...

Ja Sherah var i farta den kvelden!
Det hjalp jo ikke akkurat at hun fikk en liten crush pa bartenderen heller, hehe.
Men du Tine....fint for deg at du kan begrense deg? Ja du var flink na pa torsdagen, men jeg mener a huske en viss Halloween jeg.....:) (neida, du er sa flink sa).

Forovrig ma jeg si at jeg folte meg ikke helt pa topp jeg heller etter a ha tomt nesten hele posen med M&M (men det er jo sa vanskelig a legge ifra seg posen!).

Tine Merethe Hoffsbakken said...

m&ms er farlige..! Ha ha,veldig morsomt Roger...Yeah yeah,så var jeg ikke akkurat edru på halloween,men det var ikke forårsaket av gratis drikke ute på byen hvertfall,hihi..Heller Muhamed sin skyld som lot meg drikke sånn ekkel brun sprit..blæ..nok om det!