Monday, March 5, 2007

One down,one to go

Mid-term...Eksamen midt i semesteret.Jeg hadde en i dag..Som jeg hadde prøvd å lese til i hele helga,men det gikk ikke videre bra..Motivasjonen er ikke helt på topp.Så det var med en viss nervøsitet jeg satte meg ned for å ta denne midtveis-i-semesteret eksamen. Greia er at faget handler litt om kultur,litt diskriminasjon,litt ulikhet,litt maktforskjell og litt sånne ikke fult så håndfaste ting da kan du si. Det er spennende emner,for all del, men ikke sånne ting som liksom er så lett å "pugge" på,hvis du skjønner? Altså,det er sånne ting man kan snakke om,lese og diskutere,men for min egen del så er ikke det sånne ting jeg syns er så veldig lett å lese seg fram til spesifikke ting da. Så eksamen i dag gikk vel sikkert greit,men jeg føler fortsatt at emnene er litt sånn vage..Altså,nå gir ikke det innlegget mitt så veldig mye mening.Jeg er litt trøtt..Og jeg har hjemlengsel! Og jeg har forstatt 1 eksamen igjen,pluss 2 oppgaver før jeg har ferie om 11 dager! Jepp,om 11 dager kommer Alexander på besøk! Tenk på det a! Steike,jeg er så heldig jeg..:) Da skal vi først ta tog til Chicago,der skal vi være fra lørdag til tirsdag. Planen er å bare være turister og titte på alt og ingenting. På tirsdagen går turen til Nashville,det blir spennende,for jeg vet ikke helt hva jeg har i vente der. Bare jeg får dra på ridetur så er jeg i grunn fornøyd,da skal du få dra meg med på alle de konsertene du bare ønsker Alexander;)

Ellers er det ikke så mye nytt og spennende å fortelle om.Room-maten min fyller 21 på torsdag da,så da blir det hurramegrundt! Vi skal ut å feire,for endelig er ho gammel nok til å komme inn på utesteder! Det blir sjov,jeg gleder meg til å danse litt rundtomkring:)

God natt godtfolk! PS:hvis noen av dere har et sted for meg å bo når jeg kommer tilbake til Norge,så er det bare å si i fra til meg altså;)

5 comments:

Alex said...

Du skal få ri til du blir sliten:)! Jeg gleder meg såå!

Tine Merethe Hoffsbakken said...

Alexander da!he he he

Alex said...

Hei....
Blir det ikke noe mer blogging?

Tine Merethe Hoffsbakken said...

joooda,jeg er bare litt lite kreativ om dagen..og skal liksom gjøre skolearbeid da vet du..;)

Silje C said...

haha alex, den var litt grov.. sjekk billigbolig.no tine, den reklamerer de for på radioen hele tiden:) jeg har begynt å høre på the voice-r'n b og hip hop...! jeeei!
jeg var i holmenkollen og fikk med meg nest siste rennet til raphael i helgen! det var sykt gøyt! Neste helg skal vi se på hopp:) miss u babe! klemzz