Thursday, February 15, 2007

Reality TV




Når jeg kom hit hadde vi ikke TV i leiligheten. Forunderlig nok savnet jeg det ikke en plass. Jeg syns faktisk det var ganske deilig å ikke ha TV. Men i november fikk vi TV. Og da fant jeg ut at jeg kanskje hadde savnet å se TV likevel. Men jeg hadde jo ikke tid til å se så mye TV,så den ble mer et møbel enn noe annet,for ingen av oss hadde tid til å sitte ned å se et helt program. Nå derimot har TVn blitt min venn. Etter jul har det vært veldig kjipt å komme tilbake til usa,for nå har mange av de søte snille og gode norske dratt sin kos,og tilbake sitter jeg og Liv Heidi og noen til av de gamle traverne. Ting er liksom ikke så spennende lenger,samtidig som hjemlengselen har meldt seg for fullt. Da er det godt å kunne sette seg ned og få seg en god latter sammen med Simon og Paula i American Idol. Jeg aner ikke hvilken sesong de er på her i USA,men de er sikkert i gang med runde 6 eller noe. De liker å vise klipp av folk som driter seg ut her og,faktisk enda mer enn den norske versjonen.

Jeg har også funnet ut at det er skremmende interessant å se på andre sine hverdagslige liv. For eksempel The Real Housewifes of Orange County. Det skal sies at de ikke lever noen "vanlige" liv,da de har penger til opp til hårrota. Men likevel,det ser jeg på da,når jeg føler at hverdagen er litt kjip,og jeg trenger å drømme meg bort til et varmere sted,med solbrune mennekser og de største bekymringene er om man skal kjøpe en BMW eller en Mercedes til ungene sine.

No comments: