Friday, February 16, 2007

skolearbeid,msn,motivasjon og sånn..






Her sitter jeg på biblioteket og synger til Allison Krauss. Nei,det har nok ikke noe med det skolearbeidet jeg holder på med å gjøre. Det har mer å gjøre med at jeg ikke har så mye motivasjon til å gjøre det jeg burde gjøre. Man blir ganske flink til å gjøre andre ting i den tiden man egentlig skal gjøre lekser og skrive oppgaver. Jeg for eksempel,jeg skriver blogg,akkurat sånn som nå. Og så snakker jeg med folk på msn. Og så skriver jeg meldinger. Og hører på musikk. Og leser om filmen jeg skal se på på kino i kveld.Og leter etter telefonnummer til den sinnsykt gode Thairestauranten som ligger rett ved skolen. Og snakker med Liv Heidi som sitter ved siden av meg(som nettopp lurte på om jeg blogga nå igjen). Jeg tror det kan kvalifiseres til tidsfordriv. Selv om jeg har egentlig ingen problemer med å få tiden til å gå. Og jeg burde virkelig skrive på den oppgaven jeg egentlig driver med,for den skal leveres på torsdag,og den er ganske stor. Men så var det det med denne motivasjonen da.. Jeg tror at internett er det som distraherer meg mest..Men hvordan kan jeg IKKE være på nettet når jeg sitter og liksom skal skrive da? Det er riktig nok ingenting som sier at jeg MÅ logge meg på det trådløse nettverket når jeg slår på Mac´n min..

Jeg tror jeg skal jobbe litt mer med det forsøvet søvnmønstersyndromet mitt jeg,ved å gå hjem å legge meg til å sove en times tid.

2 comments:

Alex said...

Hei kjære!
Bra blogg du har på gang. Kos å lese om dagene dine selv om de er preget av internettdistraksjon og dysfunksjonelt søvnmønstre. Gleder meg til å lese mer selv om jeg nødig vil oppmuntre din mangel på konsentrasjon. Kos deg vennen!
Alex

Tine Merethe Hoffsbakken said...

jeg syns du er en bra distraksjon jeg;)